Zapisz się do newslettera i otrzymaj kod rabatowy:

Zapisując się do newslettera wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twojego adresu e-mail w celu otrzymywania newslettera i informacji handlowych.
Polityka prywatności

Informacje o dnach

W najnowszych projektach stosujemy perforowane dna w pojemnikach insertów. Starsze modele również aktualizujemy do tej wersji. Perforowane dna także są wytrzymałe – wykonujemy je z grubszego materiału. Nadają insertom elegancki wygląd, maskują drobne niedoskonałości druku 3D, a ich konstrukcja zapobiega gromadzeniu się kurzu i zanieczyszczeń, dzięki czemu pojemniki pozostają czyste i estetyczne.

Dno pełne (po lewej) vs perforowane (po prawej)

OUTLET PLANOWANE PRODUKTY

Zwroty

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty spełniały oczekiwania Klientów, jednak jeśli z jakiegoś powodu zdecydujesz się na zwrot, masz na to 14 dni od momentu otrzymania przesyłki – bez podawania przyczyny.

Wypełnij formularz aby skorzystać z darmowego zwrotu – z wysyłką na nasz koszt. Po wypełnieniu formularza w ciągu 24h prześlemy Ci instrukcję jak nadać zwrot. Zwrot będzie realizowany za pomocą paczkomatów InPost, w przypadku gdyby Ci to nie pasowało – napisz o tym w szczegółach zwrotu.

Zgłoszenie zwrotu

Na ten adres wyślemy instrukcje zwrotu.
Wybierz skrzynkę, do której zmieści się paczka ze zwracanymi produktami.
Zaloguj się aby wybrać zamówienie z listy. Przy ręcznym numerze lista produktów nie jest wyświetlana — opisz szczegóły w polu poniżej.

Darmowy zwrot przysługuje maksymalnie raz dla danego zamówienia

Jeśli nie chcesz korzystać z darmowego zwrotu, możesz też zrealizować zwrot na swój koszt:

Aby rozpocząć proces zwrotu na swój koszt:

  1. Zgłoś chęć zwrotu na adres e-mail: kontakt@gamu.pl, podając numer zamówienia.
  2. Nie musisz wypełniać formularza – wystarczy informacja mailowa.
  3. Odeślij produkt na jeden z poniższych punktów:
    • Paczkomat InPost: CDO03M
    • ORLEN Paczka – Automat Paczkowy: 109340
    • Adres: Przylesie 31, 86-005 Ciele

Dane do wysyłki

GAMU.PL
kontakt@gamu.pl
732 003 891

Koszt odesłania towaru pokrywa Klient. Pamiętaj również, aby do zwracanego produktu dołączyć wszystkie gratisy otrzymane przy zakupie.